Audyt SEO został zamówiony przez wykonawcę pozycjonowania dla klienta z branży przewozu osób. W ramach prac miał być wykonany całościowy audyt SEO wszystkich url na stronie internetowej.
Audyt SEO to konieczność po znacznych zmianach w algorytmach google, jakie miały miejsce na początku marca 2024 roku. Teraz nie tylko ilość treści i nasycenie słowami kluczowymi będzie miało duży wpływ na pozycjonowanie, a ilość powrotów na stronę przez użytkowników i czas na nich spędzony będzie odgrywało kluczową rolę.
Zawartość audytu SEO
Audyt SEO zawiera elementy takie jak:
- Ocena ogólna strony – prezentuje ogólny stan witryny wg punktów baSap;
- Ocena szczegółowa strony – content – pokazuje stan witryny z podziałem na jej elementy, dzięki czemu klient wie jakie prace są kluczowe;
- Ocena szczegółowa strony – url;
- Ocena szczegółowa strony – tytuł (title);
- Ocena szczegółowa strony – opis (description);
- Ocena szczegółowa strony – tagi H;
- Ocena szczegółowa strony – ilość treści;
- Ocena szczegółowa strony – grafiki (img);
- Ocena szczegółowa strony – linki wewnętrzne;
- Ocena szczegółowa strony – linki zewnętrzne;
- Ocena szczegółowa strony – Page Speed (wszystkie strony) – przedstawia stan witryny oraz prezentuje jej słabe punkty;
- Ocena szczegółowa strony – statystyka słów (10 najczęstszych słów na stronie) – daje nam wiedzę jak stronę widzą roboty indeksujące;
- Ocena szczegółowa strony – statystyka GSC (tylko w wersji płatnej)
Podsumowaniem audytu są rekomendacje zmian na stronie. Zmiany może wykonać klienta samodzielnie. Może także je zlecić nam lub każdej agencji SEO.
Czynności po audycie SEO
Wykonawca pozycjonowane po stronie klienta zgodnie z wytycznymi audytu wykona zmiany na stronie. Następnie strona zostanie ponownie sprawdzona poprzez wykonanie następnego audytu.
Podsumowanie audytu SEO
Audyt SEO został wykonany i przekazany klientowi w przeciągu 48h od zamówienia – to pokazuje nasz profesjonalizm i podejście pro klienckie.
Rada basap w zakresie SEO
Jedną z kluczowych zasad SEO jest regularne dodawanie wartościowych treści na stronę internetową. Dzięki stale aktualizowanej i interesującej zawartości, zyskasz większą widoczność w wynikach wyszukiwania oraz przyciągniesz więcej potencjalnych klientów. Pamiętaj też o optymalizacji treści pod kątem słów kluczowych, co pomoże Ci osiągnąć wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania.