Czynników warunkujących pozycję w wyszukiwarkach, a które warto podać audytowi SEO jest kilkanaście. Najważniejsze z nich to jakość i aktualność contentu, szybkość działania strony, w szczególności na urządzeniach mobilnych oraz przystosowanie UX pod komórki.
Przed przystąpieniem do prac wykonamy audyt strony aby ocenić co trzeba polepszyć, zaproponujemy konkretne rozwiązania oraz wycenimy pracę.
Czym jest audyt SEO?
Audyt SEO to kompleksowa analiza merytoryczna i techniczna oraz ocena strony internetowej pod kątem dostosowania do głównych parametrów związanych z pozycjonowaniem tak aby zwiększyć ilość konwersji oraz zaangażowania użytkowników.
Profesjonalny audyt SEO to działania takie jak:
- Audyt treści – analiza jakości tytułów, treści, słów kluczowych czy opisów na stronie pod kątem pozycji strony internetowej w wyszukiwarkach.
- Audyt mediów – analiza wielkości i wagi zdjęć zamieszczonych na stronie oraz sposobu ich pobierania.
- Ocena techniczna – analiza strony pod kątem parametrów technicznych związanych z SEO takich jak szybkość wyrenderowania lub reakcji serwera,
- Analiza dostępności strony – sprawdzenie czy strona działa poprawnie na urządzeniach mobilnych,
- Analiza otoczenia w internecie – audyt konkurencji pod względem fraz wyszukiwania, integracji z mediami społecznościowymi i Google Maps.
- Raport SEO – wskazówki, rekomendacje jak poprawić pozycję strony internetowej w Google.