Audyt SEO wykonywany został w celu określenia koniecznej optymalizacji do wykonania aby zwiększyć zasięg nowej oferty produktów na stronie internetowej.
Klient zgłosił się ze zleceniem określenia prac do wykonania aby strona internetowa była lepiej pozycjonowana w google. Analiza ma być materiałem bazowym do wyceny prac. Po przedstawieniu wyceny klient podejmie decyzję jaki zakres prac realizować.
Audyt SEO techniczny
- sprawdzenie kwestii technicznych poprzez narzędzie GOOGLE PAGE SPEED;
- sprawdzenie kwestii technicznych poprzez narzędzie GTmetrix;
- sprawdzenie poprawności konfiguracji robots.txt;
Po audycie technicznym przedstawiono wnioski klientowi. Zmniejszenie czasów dostępu do strony i zasobów w znaczący sposób przyczyni się do zwiększenia pozytywnych odczuć przy jej przeglądaniu.
Audyt SEO kontent
- sprawdzenie poprawności generowanie sitemap.xml;
- sprawdzenie poprawności wprowadzenia title, description, h1, h2, h3 itd. na stronach;
Po audycie kontentu przedstawiono wnioski klientowi. Odpowiednia budowa strony to klucz do sukcesu.
Audyt błędów wyszukiwarki
- sprawdzenie błędów wykazanych w Google Search Console;
Po audycie pod wyszukiwarki przedstawiono wnioski klientowi. Usunięcie błędów w znaczący sposób poprawi ranking strony internetowej w wyszukiwarce.
Zalecenia po audycie SEO
- zalecono optymalizację theme – zalecamy optymalizację motywu (theme) strony internetowej w celu poprawy szybkości ładowania, zoptymalizowania układu oraz optymalnego wyglądu na różnych urządzeniach;
- zalecono optymalizację zdjęć – optymalizacja zdjęć polega na zmniejszeniu ich rozmiaru oraz poprawie jakości, co przyspiesza ładowanie strony internetowej i poprawia doświadczenie użytkownika;
- zalecono dodanie większej ilości kontentu – dodanie specjalistycznych treści zwiększy zaangażowanie użytkowników i poprawi pozycjonowanie strony w wynikach wyszukiwania;
- zalecono poprawienie opisów SEO – poprawne opisy dla linków czy zdjęć zwiększą jakość strony i spowodują wyższą pozycją w google;
- i inne zalecenia, które są tajemnicą baSap (zalecania w formie raportu analizują całościowo stronę internetową).
Autorskie narzędzie baSap PageRank przyznało stronie agnik.com.pl niecałe 60 punktów w skali 100 punktowej. Jest to średni wynik. Strona ma duży potencjał do poprawienia pozycji w google. Relatywnie niskim nakładem pracy (kosztem zmian) można zwiększyć ilość wejść i wyszukiwań o 100-200%.